Porto-Rollo koalitsioon toetab kriminaalsete erakondade eksisteerimisõigust. Henn Põlluaas

neljapäev, mai 06, 2021

Koalitsioon lükkas tagasi EKRE eelnõu, millega soovisime taastada 2015. aastal Reformierakonna valitsuse poolt Karistusseadustikust välja võetud sätte kriminaalseks kuulutatud erakondade sundlõpetamise kohta.

Eks me võime kõik arvata, mis oli kunagi selle sätte kaotamise taga. Samuti, mis on täna Reformierakonnal ja Keskerakonnal selle taastamise vastu. Reformierakonnal on senini õnnestunud korruptsiooniskandaalidest puhtalt pääseda, Keskerakond on kahel korral süüdi mõistetud ja hetkel on neile esitatud juba uus korruptsioonikahtlustus.

Istungil nägime seda, mida mina ei ole enda Riigikogu praktika juures varem kogenud. Ja see ei ole mul mitte esimene koosseis. Nimelt keeldus komisjonipoolne ettekandja, keskerakondlane Jaanus Karilaid, edastamast riigikogu saadikutele komisjonis toimunud arutelusid-diskussioone. Selle asemel purskas ta emotsioonidest kantud ja kibestunud süüdistusi eelnõu esitajate vastu. Minu märkuse peale, et ettekandjana on ta kohustatud protokollile tuginedes tutvustama meile komisjonis toimunut, teatas ta arrogantselt, et kui ma tahan, siis võin protokolli lugeda Riigikogu kodulehelt.

Ma ei tea, kuid mulle tundub küll, et siin on kohane meenutada Eesti vanarahva tarkust - varga peas põleb müts. Olgu ära mainitud ka see, et sotsid jätsid hääletamata, toetades sellega eelnõu tagasilükkamist. Ju on ka neil sellega seoses mingi varjatud agenda.

 

Henn Põlluaas, Facebook 14.04.2021

 

You Might Also Like

0 kommentaari

Eesti Konservatiivne Rahvaerakond

Laadib...

Uued uudised

Laadib...