Poolt ja vastu

pühapäev, märts 04, 2012

Siin on siis minu vaidlus Igor Gräziniga 03.03.2012 Raadio 2 saates "Poolt ja vastu". Mina olen loomulikult vastu, kuna teemaks on ausamba püstitamine Boris Jeltsinile. Saatejuht on Urmas Vaino. Tasub kuulata.
Tegelikult pole mul viisaka inimesena kombeks teiste jutule vahele segada, kuid muidu poleks ma Gräzini rohkesõnalisuse juures ilmselt sõna saanudki. Ja pealegi - Urmas Vaino õhutas meid enne saadet seda tegema ja koheselt reageerima, kui on vastaspoolele vastuväiteid. Niipalju siis vabanduseks.
Kuigi kohati läks üsna ägedaks, surusime lahkudes Gräziniga kätt ja tõdesime, et ei midagi isiklikku. 
 Helilõigu alguses on uudised, mida võib edasi kerida. Head kuulamist.
http://r2.err.ee/player?saade=339&paev=2012-03-03

Ei tea, kas keegi peaks vastuallkirju hakkama koguma?

You Might Also Like

0 kommentaari

Eesti Konservatiivne Rahvaerakond

Laadib...

Uued uudised

Laadib...