Iseseisvuspartei juht kui Keskerakonna käepikendus?

kolmapäev, aprill 13, 2011

Sain meili, kus mul soovitati tänast Keskerakonna häälekandjat Kesknädalat vaadata. Üllatusena leidsin sealt EIP juhi Vello Leito sulest ilmunud minu kohta käiva artikli. Tegemist on sellesama märtsikuise üllitisega, mille ma korra oma blogis juba ka ära tõin. Ma ei oska enam midagi asjalikku oma varasemale jutule lisada, niivõrd jabur on kogu see asi.

Ütlen vaid seda, et ei ma suuda ära imestada Leito (kellega mul ei ole vähimatki pistmist ega kokkupuudet), kustumatut viha minu vastu, et ta ründab mind juba käsikäes Keskerakonnaga. Ju olen nii tähtis tegelane, et ka suurpartei, mille niidid ulatuvad Kremlisse välja, kõige võimsamad kahurid tuleb mürisema panna. Las terve maailm näeb, millist ohtu Henn Põlluaas endast kujutab!

Sellest sammust on aga näha, kes on Vello Leito tegelikud sõbrad, koostööpartnerid ja võitluskaaslased. See seletab ehk ka asjaolu, miks on EIP Leito juhtimisel sedavõrd marginaliseerunud ja alla käinud. Seega esitan intrigeeriva küsimuse - kas Iseseisvuspartei juht pole äkki Keskerakonna käepikendus ja mõjuagent?

Head EIP liikmed - kui kaua te lasete tal EIP-d naeruväärseks teha?


Link tema artiklile Kesknädalas:
Vello Leito: Henn Põlluaas - Eesti poliitilise (pordu)parnassi turvamees
http://www.kesknadal.ee/est/uudised?id=16677

You Might Also Like

0 kommentaari

Eesti Konservatiivne Rahvaerakond

Laadib...

Uued uudised

Laadib...